Thursday, July 30, 2009

Neem de 60-seconden uitdaging van de TUC aan



Films online zetten is één van de spannendste onderdelen van de internentcultuur. Vakbonden waren er snel bij. Door films te verspreiden via YouTube, sociale netwerksites, virals en blogs wisten vakbonden met hun campagneboodschap tienduizenden mensen te bereiken.
Als volgende stap heeft de TUC de ‘TUC 60-seconden uitdaging’ gelanceerd. Dit is een leuke prijsvraag waar iedereen aan mee kan doen door een korte video te maken (niet langer dan 60 seconden) waarin reclame wordt gemaakt voor de rol die vakbonden vandaag de dag in de wereld spelen.
We zijn niet op zoek naar de nieuwe Spielberg. Waar het om gaat zijn frisse en creatieve ideeën die goed worden gepresenteerd. Ervaring is minder belangrijk dat dat je het vakbondsverhaal vertelt en een impact hebt op YouTube.
Er worden drie prijzen uitgeloofd van £250 en de winnende video zal worden uitgezonden op het congres van de TUC.
Meer informatie vind je hier, videos zijn hier te vinden en een aantal fantastische ideeën vind je hier.
Welkom bij de 60-seconden uitdaging, we kijken uit naar jullie videos!
Sluitingsdatum 17 augustus 2009 om 12.00 uur GMT. Stuur je video naar www.youtube.com/60secondadscontest

No comments: